Ik heb de volgende tips voor je gevonden:

Vlekken Tipp-ex verwijderen :
Dep de Tipp-exvlek met wasbenzine, vervolgens goed uitspoelen en wassen zoals u gewoon bent.

Heeft u een Tippexvlek op niet-wasbare textiel behandel de vlek dan met wasbenzine, thinner of aceton. Pas wel goed op voor eventueel uitbijten.

Ik raad je wel aan het eerst op een onopvallende plek uit te proberen, om te kijken of je shirt er tegen kan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat een schaar de beste oplossing is. Mocht je dat niet willen dan kun je het proberen met een verfoplosser (zoals thinner). Maar de kans is groot dat je dan de stof aantast of dat je kleurverschil krijgt. Toch maar een nieuw shirt kopen ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo? Met zo een mooi gat is toch ook hip xD
nagellakremover