Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn sleutelhangers dat lijkt op een staartje gemaakt van echte dierenstaartjes?

Ik zag laatst in een winkel zo een sleutelhanger en er was een bord bij waarop stond echte wasbeerstaart dus vroeg ik me af of het gemaakt was van echte staartjes of dat het gewoon namaak is dank u wel.


Liever wil ik geen echte staartje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
771
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon niet kopen, zulk spul...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als het een echt staartje is zal je dat wel aan de prijs kunnen zien. Een echt staartje is namelijk veel duurder dan een nep-staartje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar als het een oplichter zou zijn dan vraagt ie de hoge prijs voor een namaakding. Hoe kan je dat dan onderscheiden?
Als je er op blaast en de vacht gaat uit elkaar in een cirkel (zoals de vacht van bijvoorbeeld een poes als je er op blaast) dan is het echt. Dit is namelijk niet na te maken. Ook voelt de textuur anders, maar als je nooit 'echt' gevoeld hebt is dat wellicht wat lastig.
Waar heb je het gezien dat je denkt dat het misschien een oplichter is en wat was de prijs dan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkope zijn nep
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding