In welke winkel of op welke internetsite kan ik goedkoop een studded-belt kopen? (zie afbeelding)

Ik heb op een site gekeken, genaamd: www.addituddeholland.com (typ die site vast verkeerd :p)
En ik zag daar dat die riemen rond de € 20.- / 25.- kosten.. Weet iemand waar ik ze goedkoper kan krijgen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

London mischien? Ik zou zeker even kijken!

Btw. Ik bedoel e winkel London, niet de stad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de prijs wel ok hoor.

In Amsterdam zijn er legeo plekken waar je dit kunt komen. Volgens mij op het waterlooplein, Hasselaersteeg, Nieuwendijk (richting de dam maar ook richting Haarlemmerstraat). Waarschijnlijk ook wel in de wallengebied zoals de zeedijk, warmoesstraat, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op de zwarte markt in beverwijk.