Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik droom wat er gaat gebeuren..

Ik droom dan wat een klein stukje en dan 1/2. Dagen later gebeurt het en dan weet ik wat ik wel of niet moet doen..?? Is dit normaal of hoe komt het ??

Bedankt. Ik ben 14

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
763
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft een mening heus niet meteen de kop in te drukken met dit antwoord!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Is normaal onze hersennen verwerken alleen de dingen die we hebben meegemaakt en af en toe (word nu ff hippie) kom je de spirituele wereld iedereen heeft dat. (Eigen mening)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het is anders ik droom dan dat ik wat doe of iemand vraagt wat en in die droom zie ik dan wat er gebeurd al zeg of doe ik het verkeerde en dan 2 dagen later als het echt gebeurd weet ik wat ik niet moet zeggen en wat wel ....
simpel zonder zweverig te gaan doen (ja, is wel een risico);
de geest is tijdloos en als je slaapt ben je even 'los' en dus niet tijdgebonden. Waardoor je alle kanten op kan.
Iedereen heeft het wel eens, denk ik, niet iedereen herinnert zich echter de dromen.
Ik heb het zelf soms, mijn vriend heeft het heel vaak en dit heeft vaak oplossingen geboden in heel lastige situaties.
Leer er goed mee omgaan, zou ik zeggen, maak er werkelijk goed gebruik van :)
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is normaal ik heb het ook ik krijg dan een kleine flits wat de volgende dag gaat gebeuren dat is egt normaal maak je geen zorgen erover
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je gewoon helderziend bent.
dat kan altijd.'
Mijn moeder heef dat soms ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding