ik wil weten waarom ,de pop kanarie die ik net een 5 dagen heb,steeds bol zit en slaap?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Dat is geen best bericht. Een bolzittende vogel is ziek of voelt zich niet lekker. Als een vogel echt ziek is, moet je hem apart zetten, een beetje in het donker. Probeer wat krachtvoer te geven en geef fris helder water. Je kunt er verder weinig aan doen. Pas op voor tocht.

(Zorg dat een vogel nooit in de zon zit, zonder dat hij de schaduw kan opzoeken. Plaats een kooi met een enkele vogel dus nooit in de vensterbank.)