hoe stop ik automatisch incasso van lotto lees alles aub

zonder dat ik iemand moet bellen
ik heb geen rode kaart gekregen en gegevens kan ik niet veranderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (3)

Je moet je automatische incasso schriftelijk opzeggen, dus een brief sturen aan Lotto. Dat heb ik ook gedaan en toen werd het uiteindelijk stopgezet. Ook schijn je tegenwoordig te kunnen volstaan met een telefoontje aan de consumentenservice:

0900-0202 (€ 0,15 p/min.)

De Lotto (stichting de Nationale Sporttotalisator)
Laan van Hoornwijck 55
2289 DG Rijswijk
KvK: 41151075

Niet via je bank; je moet het echt opzeggen bij de Lotto zelf omdat jij hen ooit toestemming hebt gegeven geld van je rekening te halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, dat was het bezoekadres. Dit is het postadres:

De Lotto
T.a.v. de Consumentenservice
Postbus 3074
2280 GB Rijswijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is heb je een bevestiging per brief of deelnamebewijs gekregen waarin al je gegevens vermeld staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat dat ook niet vermeld bij de afschrijvingen? Of een factuurnummer, klantnummer, wat dan ook? Dat zou ik erbij vermelden.
Uw automatische deelname is direct en eenvoudig telefonisch te beëindigen. Wij zijn op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur te bereiken op telefoonnummer 0900-0202 (15 cpm). Houdt u in dat geval wel uw spelersnummer en het bankrekeningnummer waarvan uw deelname wordt afgeschreven bij de hand. Daarnaast kunt u uw automatische deelname ook schriftelijk beëindigen. Uw schriftelijke opzegging kunt u, onder vermelding van uw naam, adres, rekeningnummer, spelersnummer en voorzien van uw handtekening, sturen naar: De Lotto t.a.v. de Consumentenservice Postbus 3074 2280 GB Rijswijk. Of faxen naar 070-3216324. Wij sturen u een schriftelijke bevestiging van uw opzegging waarin de datum waarop uw deelname eindigt, staat vermeld.

hier staat hoe je je kunt afmelden
telefonisch of schriftelijk

Toegevoegd na 7 minuten:
ps ik zou als je een brief stuurt deze aangetekend verzenden
die grapjassen op dat kantoor zeggen anders doodleuk dat ze je brief niet gehad hebben

bron: eigen ervaring
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat er bij de afschrijving op je bankafschrift geen spelersnummer bij dan?
Waar ik al mijn abonnementen en loterijen heb ondergebracht is bij de volgende link.
Werkt uitstekend ,en verzorgen zo je opzeg brief.
Wel even aanmelden.