In de jaren '70 was er een bioscoop reclame van drum shag met een heel goed klinkende song er onder: wie weet waar ik deze reclame kan downloaden?

het gaat hierbij om de jingle die alleen in de bioscoop is gebruikt rond 1977/1978. de tekst van de song is ongeveer:

I don't wear my feelings like a flag,
got open skies and freedom in my bag,
I make a lot of friends along the way
to share what you feel,
to know that it's real
and the sun is shining down on me

(chorus:)
Take the world in your hand
and you know where you stand
finding your own way
you got plenty of time
if you know your own mind
making your own day

Toegevoegd na 6 dagen:
het is geen fleetwood mac song, het leek een beetje op Dr. Hook & his medicine show

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.8K

Antwoorden (2)

waarschijnlijk fout maar wou het toch proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier maar eens......
http://televisiereclame.blogspot.com/2007/10/drum-bioscoopreclame-1979.html
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
Maar daar krijg je alleen plaatjes te zien, geen bewegend filmpje zoals gevraagd wordt.