Is er een manier waar ik een frans gezongen liedje kan terugvinden, waar ik de zanger noch de titel van ken?

Drie jaar geleden ben ik naar de Ardenne op vakantie geweest en daar draaide zo'n mooi franstalig nummer, maar helaas de zanger en de titel en tekst ken ik niet. Ik spreek geen frans. Ik kan de melodie nurieen, maar dat schiet niet op en ik sta voor gek. Wie kan mij helpen aan een site of iets dergelijks waar je franstalige nummers kunt beluisteren (zonder deze te dowmloaden)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Er is maar één oplossing voor jou.
Elke zondag tussen 10 en 12 is er een programma op Radio Noord-Holland waarbij je liedjes mag neuriën als je op zoek bent naar dat liedje. Anne van Egmond zit achter de microfoon en gaat je helpen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ben zelf jaren geleden een platenzaak ingelopen, enheb daar het liedje voorgezongen, lalala en gegeneuried. Ik was er toen snel achter.
Zo gek is dat niet hoor, het komt vaker voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met TrackID vinden wij van alles terug, ja ook met neuriën. Als de melodie maar klopt, dan maak je een goede kans.

TrackID is beschikbaar op mobiele telefoons van Sony Ericsson.

Dus als je niemand kent met een Sony, dan toch maar even instuderen en hier posten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt bij bol.com ook zoeken naar franstalige muziek, daar staan vaak luisterfragmenten bij. Ik zoek ook heel vaak via deze site.
Bronnen: