Hoe kom je van stoppeltjes af ?

Ik heb van die rare kleine bultjes op me armen en benen, het lijkt op stoppeltjes. Is er een manier om dit weg te krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Helaas niet. Stoppeltjes krijg je door scheren.
Wanneer je je harst komen er minder snel zichtbare stoppeltjes.
Maar et is niet erg!
Bij jezelf vindt je het opvallen maar kijk maar een bij andere. Die hebben het ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou je huid goed schoon pak een sauna of warme tot hete douche schrop je huid schoon. En laat je huid niet drogen smeer je desnoods in met creme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het ook hebt wanneer je niet scheert (op de armen waarschijnlijk), kunnen het opgehoopte dode huidcellen zijn. Dit kan je verminderen door af en toe te scrubben. Dat kan met een scrub douchegel met korreltjes, of met een scrubhandschoen.