Hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet wordt genept met het kopen van fossielen, stenen, opgezette dieren...?

Hoe kan ik er zeker van zijn dat een voorwerp echt is als ik het koop Ik wil namelijk geen geld uitgeven als het helemaal niet echt blijkt te zijn ik hAd namelijk ook een x een haaientand gekocht en toen hij viel bleek hij aan de binnenkant te zien dat hij nep was maar hoe kan ik dit soort dingen nou voorkomen ( ik koop ook op online shops )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zorgen dat je veel kennis opbouwt; contact hebben met anderen die hiermee bezig zijn (op fora en dergelijke zul je snel een waarschuwing krijgen als bepaalde dingen ergens worden aangeboden die niet kosher zijn).
100% garantie dat je nooit genept zult worden heb je nooit...