Topvragen! Schitterend. Maar hoe wordt er (volgens U) tot een ranking gekomen in deze?

Goeievraag.nl lijkt flink aan de weg te timmeren. Haar opmars blijkt gestaag. Dagelijks (nog) wordt de site verbeterd en verfijnd, versterkt en verfraaid. De bezoekersaantallen stemmen vrolijk.

Een stap op dat pad van terechte ambitie lijkt genomen met het in het leven roepen van een Topvragen ranking alhier. Hoe wordt het validatie-instrument dat aangesproken wordt om tot zo een ranking te komen hier gehanteerd echter (volgens U)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Primair waardering goeie vraag - topscore
Secundair - aantal antwoorden - het leeft kennelijk
Tertiair - Waardering van de antwoorden in volume - Het wordt gelezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou naast dat je iemand een extra punt kan geven omdat het een goede vraag is ook nog een andere methode gebruiken waarbij je een + of - aan een vraag kan geven en dat op deze basis de populairtiet wordt bepaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijns inziens wil je met een dergelijke ranking van topvragen persoonlijke meningen zoveel mogelijk uitvlakken.

Wat wellicht op basis van het huidige puntensysteem het eenvoudigst te ontwikkelen is, is een combinaite van "goeie vraag" beoordelingen en het aantal woorden van de antwoorden + het totaal aantal antwoorden dat gegeven is op de vraag. op deze manier vlak je de zinloze vragen als "wat ga je vanavond eten" uit. hierop zullen immers veel mensen een kort antwoord geven. op interessante vragen zullen ook veel mensen antwoorden, echter met een langer antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ANTWOORD: volgens Bartjes

Vraag het de maker van de site die weet het precies...

Als ik die vermeld dan wordt de vraag gewist...
"je antwoord is spam/commercieel."

Tjonge tjonge en de lezer weet precies tegen wie dat ik het heb...