Mijn bon van 'Groupon' is verlopen. Kan ik mijn geld terug krijgen?

ik heb een bon van groupon.. er is geen plaats meer in het restaurant en ze nemen geen bonnen meer aan.
Kan ik mijn geld terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een duidelijke datum op staat, dan ben je meestal je geld kwijt. Maar soms zijn ze coulant, gewoon proberen en uitleggen waarom je er nog geen gebruik van hebt gemaakt. Nee heb je, ja kan je krijgen..

Antwoorden (7)

Nee, volgens mij niet. Lees de voorwaarden er nog eens op na op de website. De aanbieding heeft maar een beperkte geldigheid. Je kunt de aanbieder wel vragen met de hand over het hart te strijken, maar rechten heb je volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om een restaurant. Ik heb ze zojuist gevraagd of ik kon reserveren en dat ik een bon had. ze zeiden meteen: 'nee we zitten vol!'
Vervolgens heeft mijn vriend gebeld en niets gezegt over een bon.. en ja hoor er was plek!!
Kimath
12 jaar geleden
Voor mensen met zo'n bon hebben ze vaak aparte data gereserveerd. Ik had het eens met een workshop.
Hoelang geleden heb je de bon gehaald?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou dit met de klantenservice van groupon opnemen
of bellen.
Volgens mij krijg je inderdaad geen geld terug , Ze verdienen liever dan dat ze geld terug geven,

Verder zullen ze zeggen dat u niet op tijd bent geweest,
en dat u eerder had moetten komen,

Ik hoop natuurlijk wel voor je dat je het geld terug krijgt ( Met alle respect )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je contact opneemt met Groupon
krijg je m.il geld of ander tegoed terug.
Groupon NL Klantenservice
Wat het probleem ook is:
wij lossen het op!
Kijk als eerste in onze FAQs

* 020 435 0369
* info@groupon.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet dit duidelijk in de voorwaarden staan. Zo heb ik een kappersbon waarop duidelijk staat alleen van dinsdag tot vrijdag en tot eind juni. Staat dit niet in de beschrijving bepaalde dagen en zou je deze week nog gebruik kunnen maken van deze bon, is het restaurant fout want jij houdt je dan aan de spelregels.
Zou dit zeker aanklagen dan bij groupon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij voor de datum al een paar keer hebt geprobeerd en zij hebben steeds geen plaats, dan zou ik daar niet akkoord mee gaan. Het kan zijn dat ze vol zijn, maar als jij steeds probeert en de bon is dan niet meer geldig, dat klopt niet natuurlijk. Ik heb het meegemaakt met fletcher hotels. Die kamers waren ook steeds vol. Ik heb geklaagd en de bon werd verlengd. Maar dat doen ze niet snel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je echt te laat bent, en niet eerder hebt geprobeerd, dan is het moeilijk en een beetje je eigen schuld. Je moet naar datum kijken en naar de voorwaarden. Meestal staat er bij dat ze geen geld zullen uitkeren. Erg vervelend en het lijkt misschien oneerlijk, maar ook wel een beetje begrijpelijk dat er regels moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kun je contact opnemen met de klantenservice van Groupon. Dit kan elke werkdag van 09.00-18.00 uur op 020 435 0369 of info@groupon.nl. Zij helpen je verder :). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste mailen naar info@groupon.nl of bellen naar 020 435 0369!
Bronnen: