Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een Nederlands café in Hurghada waar Eredivisiewedstrijden getoond worden?

Hallo,

Over 2 weken ga ik naar Egypte. Heel veel zin in, alleen mis ik helaas de ontknoping van het voetbalseizoen. Nu vroeg ik me af of er een Nederlands café is waar de eredivisie wedstrijden getoond worden, zodat ik het toch kan zien?

Alvast bedankt!

Groetjes Laura

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat u meer informatie daar zelf kunt vinden. Vraag het aan de receptie en kijk goed rond bij cafe's. Als je naar een plaats gaat waar veel Nederlanders komen zoals Lloret of Blanes, dan is de kans groot. Anders is denk ik de kans vrij klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dan moet je bij papa's zijn. Het was altijd van nederlanders, en dat is het volgens mij nog steeds. Ze hebben er zowiezo een groot scherm voor o.a. voetbal.

http://www.papasbar.com/events.html

Toegevoegd na 1 minuut:
en nog genoeg andere cafés... geen paniek dus, voetbal kijken is daar geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar site van BVN. Dit TV kanaal zendt TV programma's van Nederlandse en Vlaamse publieke omroep wereldwijd uit. Ook Studio Sport. Print programmagids uit, Studio Sport wordt niet 'live' doorgegeven. Informeer ter plaatse welke hotels, cafe's BVN doorgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding