hoe kom je over een jongen heen?

er is een jongen waar ik al bijna een jaar wat voor voel, en waar ik ook een tijdje wat mee heb gehad, en het is altijd een hele goede vriend van mij geweest, maar nu gaat hij met een ander meisje, en laat hij mij heel erg vallen,hij belt of smst nooit meer, ik voel me hier ontzettend kloten over maar weet niet hoe ik het hem goed kan vertellen, en ik weet ook niet of hij nog weet hoe veel ik voor hem voel, ik wil hem hier ook niet mee lastig vallen want het is mijn probleem, want heb het ook al eerder verteld, maar daar ben ik niet mee verder gekomen, ook al weet ik dat het over is tussen ons, hoe kan ik deze jongen zo snel mogelijk vergeten? en heb wel een andere vriend gehad maar ook dat is voorbij maar daar is het lang niet zo erg als bij hem..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je er innerlijk een beslissing over moet nemen. Alleen dan werken de tips die anderen geven pas. Je komt er niet overheen als je nog ergens van binnen blijft dromen "ooit... , Misschien.... als er dat en dat gebeurt, dan...." Pas als je innerlijk gelooft dat je ook zonder hem de moeite waard bent, en er maar op besluit te vertrouwen dat er wel weer een ander komt, dan gaat het lukken! Tot dat moment helpt het wel om veel lol met anderen te maken! Je kunt je natuurlijk ook op iets heel nuttigs zoals je studie storten, en daar je energie in gooien die je anders zou verpiekeren... Kijk wat bij je past!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een vakantie nemen werkt bij mij met zon soort dingen altijd maar ik denk niet dat je er te veel geld aan gaat uitgeven. Praat. Et vriendinnen erover want die weten beter hoe jij bent dan ik. En anders zijn er altijd nog je ouders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Troost je met het feit dat hij je aandacht helemaal niet waard is. Als hij net zoveel voor jou gevoeld heeft als jij voor hem zou hij de tijd wel genomen hebben naar jouw verhaal te luisteren. Nu heeft hij een ander meisje en laat jij achter met "jouw" probleem.

Gewoon de tijd nemen voor je vriendinnen, met hun leuke dingen doen...echt, geloof me, ooit ben je hem vergeten!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste: Verwijder alles van hem, berichtjes, telefoonnummer, hyves, etc.

Zo kom je niet dagelijks met hem in contact, wat voor mij een hele goede oplossing was.

Ten tweede: probeer leuke dingen met vriendinnen te doen!