Ik heb een waterpijp gekocht maar het is niet compleet.

Hallo. Op de vrijmarkt heb ik een waterpijp gekocht maar het askommetje, het schaaltje zelf en een windvanger ontbreken. Iemand enig idee of je hier op een andere manier aan kunt komen of hoe je dit zelf kunt maken? Of heb ik gewoon pech? Groetjes,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Askommetje: te koop bij Marokkaanse slager/groentenboer. Schoteltje: dekseltje van een groot conservenblik met gat i/h midden (met goede keukenschaar).
Windvanger: klein conservenblikje boven en onder opengemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je alles nabestellen. Onder accessoires Het is wel een beetje riskant. Zometeen past het niet. Misschien is het zelf goedkoper om een nieuwe te kopen. Kijk maar even bij aanbiedingen op de site of Google op een tabakswaren winkel in jou buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En windvanger heb je trouwens nergens voor nodig. Of wil je bij windkracht acht gaan roken :)
Ik weet niet waar je woont, maar in de Doelenstraat/Oude Hoogstraat/Nieuwe hoogstraat in Amsterdam stikt het van de winkeltjes die zijn gespecialiseerd in waterpijpen een alles wat er bij hoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Waterpijpcenter kan je ook het e.e.a. bestellen voor de waterpijp