Waarom raken vrouwen me altijd aan als ze het koud hebben?!?!?

Ze gaan altijd als ze net van buiten komen met hun koude tengels tegen me warme wang of nek aan.. Meestal met zoiets van "het is zo koud!" .. Mannen herkennen dit vast wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Waarschijnlijk probeert ze warm te worden via jouw lichaamstemperatuur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben ze een mooi excuus om je aan te raken.
Je weet zelf niet half hoe aantrekkelijk je voor vrouwen bent.
Goed voor je zelfvertrouwen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha +
Waarschijnlijk ben je een woestaantrekkelijk warm type. Ik hoop wel voor je dat ze het ook doen als ze het niet koud hebben;-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Big smile here.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je zweet je helemaal te pletter en dat is te zien (maar hopelijk niet te ruiken).
dat doen ze gewoon om je te laten voelen hoe koud het wel niet is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige reden is dat jij lekker warm bent en zij zijn koud. Mag je even hun kruikje zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen dan he, alleen dan. Anders is het altijd: he engerd blijf van me af, wat moet je!?! :-p
Volgens mij is het een soort van plagerij, en zijn ze er van overtuigd dat jij wel tegen een stootje kan.