Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zet ik op het onderste gedeelte van een postzegel voor een aangetekende brief?

Het bovenste deel is een sticker met een barcode, die moet ik op de brief plakken. Maar wat zet ik op de tweede sticker? Mijn adres of het adres van waar die een moet? Of helemaal niets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
502

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt me dat daar het adres op moet van diegene waar de brief naar toe gaat.

Maar als je twijfelt, dan kun je het leeg laten en het navragen bij het postkantoor.
Een aangetekende brief moet je namelijk afgeven op het postkantoor, daar krijg je dan ook je verzendbewijs.

"Geef de post die u aangetekend wilt versturen af bij het Postkantoor van TNT Post bij u in de buurt. Bij de balie krijgt u een verzendbewijs. De zending kunt u eventueel thuis al voorzien van een barcode sticker, maar u kunt uw zending ook bij een Postkantoor van TNT Post verzendklaar laten maken. "

http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/aangetekende-brief/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding