Kan je zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest op hyves?

ik wil graag weten wanneer iemand het laatst online was maar ik kan dat nergens vinden!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
je hoeft niet zo te schreeuwen, en volgens mij kun je dit niet zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whaha sinds wanneer hebben wij geluid op GV??

Het beste antwoord

Het staat nergens. Je kan het alleen zien als je goldmamber bent en zelf dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben goldmember en kan het ook niet zien