App van tvgids doet het niet. Meer mensen hier last van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nee, doet het nog prima. Soms helpt het om hem te verwijderen en er weer op te zetten. Behalve als je ervoor hebt betaald weet ik niet of het handig is en als je hem voor 1 dag gratis hebt want dan moet je betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn deed t ook niet, tot er een update kwam. Nu moet ik sons wat vaker drukken voor ie t doet. Beethe trage app, denk ik.