Hoe weet je nu zeker dat je bent opgelicht op marktplaats of niet?

want een hele boel mensen denken dat ze opgelicht zijn, en paar dagen later komt het pakketje binnen!
dus ik denk dat mensen ook niet zoveel vertrouwen hebben in zich zelf!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ik koop geregeld via mp. Ik ben daarbij maar 2 x opgelicht. Ik had een serie aangekocht maar na betaling en veel emailen nooit iets ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat als je afgesproken hebt met de ander dat het pakketje er binnen een week moet zijn , en je het na een maand nog steeds niet binnen hebt , je wel kan aannemen dat het waarschijnlijk niet meer komt (ten zij er een mailtje is gestuurd met de reden waarom het pakketje nog niet is aangekomen) .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 2 weken geleden ook nog opgelicht op martkplaats.
ipod touch.
ik ben zelf 12 jaar en had al mijn spaargeld eringestopt.
en toen kreeg ik hem niet binnen.
ik zou als jullie een afspraak maken
zeggen waar hij woont en als hij reageert en zijn gegevens verstuurd naar u (je).
dan moet je het op internet checken of het wel klopt.
en daarna moet je vragen of je zijn telefoonnummer mag.
en als hij daar niet snel op reageert kan het zijn dat het een oplichter is.
_zo kan je checken of het geen oplichter is
_____________________________________________
en ben je toch opgelicht?
ga naar de bank en zeg of je nog het geld terug kan halen.
ga dan naar je politie.
en dan naar WWW.MIJNPOLITIE.NL
daar kan je je verhaal vertellen en dan zoekt de politie contact met je op!
hoe meer mensen anngifte doen op die zelfde persoon een groote kans dat jij je geld terug krijgt!

tip: de politie zei tegen me: DINGEN ZOALS IPOD'S ,IPHONE'S,BLACKBERRY'S, IPAD'S KUNNEN NOOIT ZO KOEDKOOP ZIJN ALS ZE ZEGGEN DAT JE BIJV. EEN IPOD VOOR 50,00 MAG HEBBEN KAN NIET!!

(APPLE ZOU NOOOOIT HUN PRODUCTEN ZOO GOEDKOOP OP MARKTPLAATS ZETTEN!) zelfdegeld ook voor anderen dingen bijv. in de winkel kost iets 300,00 euro

en iemand zegt op marktplaats : splinternieuwe ipod touch
nooit gebruikt! alles zit nog in doos en in folie.
voor 100,00 !!!!!!!!!!!!!
( dat kan echt niet!)

hoop dat je hier wat aan hebt!
dit is echt het beste infomatie wat je moet weten over oplichterij!

xxxx

Toegevoegd na 1 minuut:
www.mijnpolitie.nl