Ik wou graag dit jaar koniginnenach vieren in den haag. Nu zegt iedereen dat er dit jaar niks is in den haag. Dit is toch niet waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Jawel, amsterdam is de place2e dit jAar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gewoon. En beoordeel zelf. De mening van een ander is niet jouw mening. Misschien vind je het niks, misschien heb je waanzinnig veel plezier.

Kennisjes gaan voor het derde jaar. Die vermaken zich prima daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie zegt dat 0_0 kom lekker naar denhaag !! Tis er gezellig ik kom er zelf vandaan dus heb ervaring ;)