Wat verdient een prostituee????

Wat verdient/kost een prostituee per dag of per uur??? Ps: wil zelf niet naar een prostituee ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.4K

Antwoorden (3)

van een paar euro tot duizenden euro's dat ligt geheel aan het type dame, kijk maar op internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat zo'n 50 euro per uur redelijk gangbaar was, en ik gok op een stuk of 14 klanten per dag/nacht, dus reken maar uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dame achter de ramen verdient per klant 50 euro en dat is allleen Sex. Wil je dingen aanraken of nog meer dingen doen behalve sex dan komt er een x bedrag bovenop. Per dagdeel moet een prostitue ongeveer 350 euro huurkosten betalen. Als je er meer over wilt weten op de wallen bij een kerk is een informatiepunt. Ik en daar geweest voor eeb theaterproject. Je leert heel veel over het reilen en zeilen van zulke vrouwen. Wat een andere wereld, maar respect.