Zumba, fitness, bbb. Veel grondoefeningen. 1) ga op je onderbenen zitten op de grond met je armen hoog. Pak je pols vast. Nu ga je omhoog met je billen. Dus van je benen af. Dan ga je aan de linkerkant op de grond naast je onderbenen zitten. En weer op. Dan rechterkant en weer op, linkerkant, etc. Hou je armen omhoog. 2) maak een zijwaarts plankje. Lig op je linkerzij. Leun op je linkerelleboog. Benen liggen lang. Rbeen bovenop lbeen. Dan duw jezelf op. Heupen/billen vd grond tot ern plankje/diagonale lijn. Hou vast en wissel van kant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Skeeleren fietsen hardlopen dansen salsa etc. Zumba been oefeningen. En letten op je voeding!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een hoepel (hoola-hoop). De steeds draaiende heupbewegingen om dat ding op z'n plaats te houden, zijn erg goed om wat centimetertjes kwijt te raken. Je hoeft het niet in clubverband te doen, en kunt het gewoon thuis (zelfs voor de TV) toepassen.