als ik meestal ga logeren bij een vriendin van mij denk ik telkens dat mijn ouders zeg maar....eh... teleurgesteld in mij zijn ....hoe kan dit?

dat voelt erg irritant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik ben geen psycholoog maar ik denk het volgende. Allereerst: het is natuurlijk en goed om als kind zelfstandig te worden en bij een vriendin te gaan slapen. Dit moet je tegen jezelf zeggen als je teleurstelling proeft. Je ouders moeten leren dat jij zelfstandig wordt. Ouders zijn nu eenmaal beschermend. In hun hart zullen ze trots zijn dat jij toch gaat logeren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Om dat je een nachtje ergens anders slaapt heb het er gewoon is over en waarschijnlijk valt het mee of zijn ze bezorgd maar dsn maak je duidelijke afspraken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk, dat ze liever hebben dat jij lekker thuis blijft.

Of ze hebben geen goede band/ervaring met die vriendin of ouders...