Leuke plekken in Londen?

Zoals; winkels, musea's etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Starbucks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa inderdaad! Daar heb je ze echt ooveral :)

Antwoorden (5)

Als winkel is Harolds wel een aanrader. Verder zou ik je de volgende bezienswaardigheden aanraden: Big Ben, Westminster, Tower Bridge enz. Ook is het erg leuk om in de London Eye te gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Starbucks Coffee Co!
Verder urban outfitters, rivers island, Next, en andere leuke merk winkels. Dan gewoon nog madam tussauds.
Veel plezier!
Ga er volgende week weer heen :)

Toegevoegd na 1 minuut:
En als je echt City of London bedoeld, dan inderdaad London eye, enz.
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ruzenrat en towerbrig en het diere park en de speelgoedwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop Rough Guide City Trip Londen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je leuk vindt hang natuurlijk heel erg van de persoon af, hieronder wat dingen die ik zelf leuk vond.

Als museum in London is het British museum (heel groot) een aanrader, maar ook de Tower of London (kroonjuwelen), en de Tower bridge (inclusief machinekamers van deze “stoombrug”).
Voor mensen met een interesse in financiën is het geld museum van de Bank of England ook erg leuk.

Als kerk is Westminster abbey (graf van o.a. Newton en Darwin, trouwlocatie van William en Kate) de moeite waard en natuurlijk St Pauls cathedral, daar kan je met de trap omhoog naar de beroemde fluistergalerij.

Vergeet als je daar bent ook zeker niet een biertje te pakken in een lokale pub, fish and chips te eten, en ’s avonds een keertje naar een grote musical in West End (goedkopere kaartjes te koop op Leicester Square) te gaan.

Veel plezier in London