waarom bestaan er grappen?

Mensen maken altijd grappen, maar hoe komen we eigenlijk aan grappen en waarom zijn ze er?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Om mensen aan het lachen te maken en te vermaken. Want anders is iedereen en alles zo serieus. Bijvoorbeeld: zonder grappen is school ook heel saai. Grappen zijn best wel belangrijk.. Iemand kan om iemand vallen omdat hij/zij grappig is. Maar grappen zijn soms ook wel discriminerend. Soms ontstaan er ruzies. Er zijn verschillende grappen.. Droge grappen, doordenkende grappen en nog veel meer.

Pfff.. Wat een lange tekst xD
Hopelijk hb je er wat aan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat altijd serieus zijn, een beetje saai zou worden. Een grap(je) brengt daar verandering in! Ook op GV....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je informatie op een leuke manier overbrengt onthoud iemand het over het algemeen beter, en dat word ook gedaan door middel van een grap :)
en het is handig als je de stemming wilt verbeteren !