Slippers schoonmaken

Vorig jaar heb ik ipamema slippers gekocht. Het witte 'kunststof' waar je op loopt staan ondertussen zwarte voetafdrukken op. Heeft iemand een wondermiddel om dit weer wit te krijgen? Een nacht laten weken in een sopje af geprobeerd... Ik hoor t graag!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.9K

Antwoorden (1)

Die grijze sponsjes (Action, 6 voor 1 euro of zo. Of bij de Wibra). Die moet je alleen met water natmaken (mag GEEN schoonmaakmiddel bij) en het is verbijsterend wat je daar mee weg krijgt. Ik doe ook mijn witte sportschoenen ermee. Als nieuw!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je die brillo dingen? Die staalwol dingen?? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee!!!
Gewone grijze sponsjes, in plastic verpakt. Superideaal voor van alles en nog wat. Elk sponsje gooi je weg na een klusje, dan is-ie op. Vraag maar bij Wibra of Action, dan weten ze vast wel wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je gewoon een schuursponsje..? :-) Haha dinsdag is de wibra pas weer open :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik heb ze! Had het er met
M'n buurvrouw over op t balkon en zij had ze liggen!!! Wibra, 8 voor 50 cent. Straks proberen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je geen nieuwe slippers voor;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig, je hebt ze. Ik weet niet of die dingen een naam heten. Er zit geen schuurkant op, gewoon helemaal zacht en grijs. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gelukt!!! Niet meer spierwit, maar veeeeeel witter dan ik ze ooit heb gekregen :-)
Weet je toevallig of ik dit ook op leren schoenen kan gebruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super voor je!! Met leer krijg je waarschijnlijk kleurverschil tussen het niet en het wel schoongemaakte deel.
Ik heb het ook enthousiast gebruikt, met water, om mijn parket schoon te maken. Dat werd zo akelig schoon, dat ik echt ALLES moest doen om het kleurverschil teniet te doen. Dus eerst altijd heel voorzichtig testen op een hoekje....:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh, dus daar zijn die dingen goed voor! Ik heb er al een paar keer met verwondering naar staan te kijken bij de Action. Toch eens uitproberen!