Waarom heb ik soms even het gevoel dat ik ff moet huilen?

Bijv. dan lig ik in de avond op bed en dan krijg ik soms het gevoel dat ik moet huilen, zachte traantjes langs m'n wangen glijden.

zonder specifiek reden, gewoon uit het niets.

Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook benieuwd want herken het ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb dus gelezen dat het meestal zo is wanneer je een 'drukke dag' hebt gehad en het huilen laat je even als het ware ontladen. Drukke dag was het zeker denk ik, helemaal omdat ik een stom ruzie had met een persoon waarvan ik hou. (gelukkig is het goed afgelopen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat huilerige (of juist bozig) zijn vóór je ongesteld moet worden, komt door de hormonen in je lijf. Zit je een zielige film te kijken, loop je ineens helemaal leeg, terwijl je niet eens echt verdrietig bent maar oh... *snotter*...
Hoort officieel bij het 'premenstrueel syndroom'.

Antwoorden (3)

Huilen is ook een gevoel van ontladen, misschien heb je een drukke dag gehad of veel dingen aan je hoofd. Soms is het lekker als je even een huilbui hebt gehad, dan klaart de lucht ook weer op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ontspannen door ff lekker huilen: +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een huilfilm kijken...;-)
Zoals Kathlyn al zei: het is om eens lekker opgelucht te zijn. dit kunnen ook gewoon alle mini-irritaties van de dag zijn, die zich hebben opgekropt.

Het kan ook komen doordat er een beetje vuil in je ogen zit, en dat je dat eruit moet spoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zit je letterlijk even "vol" met gedachten, emoties. Moet er uit. Is niet gek hoor.