Probleem kunnen jullie mij helpen lees omschrijving

Me ouders zijn gescheiden en me vader heeft iets wat ik wil hebben van hem Aleen ik durf het niet te vragen hoe kan ik het beste brengen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je iets meer details moet geven om een indruk te geven waar het om gaat.

Antwoorden (3)

Hij is je vader dus kun je gewoon alles vragen aan hem lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een idee om het via je moeder te spelen. Zij heeft ongetwijfeld nog wel noodzakelijk contact met je vader. Zij kan dat aan hem vragen op te sturen oid...
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou het subtiel. Zorg ervoor dat je het hem vraagt als hij in een goed humeur is. Verder zou ik ervoor zorgen dat je het bescheiden en verlegen brengt. Zoals de engelsen zeggen: 'Play nice.'