Bestaat dit beest echt?

is dit een bestaand wezen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bailey toch... Ik had van jou toch wel beter verwacht. Dat geloof je toch niet echt?
Maar wel een heel leuke foto...

Het beste antwoord

Nee, de bek lijkt mij iets te veel op die van een nijlpaard. Fotosjop!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nep dus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar durf ik wel een kratje bier onder te verwedden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de 1e met jet juiste antwoord.

Andere antwoorden (7)

Leuk geshopt! maar niks echts aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Pijlknaardrab digitalis heet dat beest, heeeel zeldzaam, groeit veel in fotoshops.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. misschien over 1000000 jaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kweet nie, maar het is misschien familie van het vliegend hert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij wilt dat hij bestaat en je gelooft er echt in, dan weet je maar nooit ;-). Er is toch zeker een foto van ?
Volgens mij is het de Brachyura Hippopotamia Photoshoppus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je na gaat dat er bijna 6800 verschillende krabben bestaan, waarvan slechts een handjevol op elkaar lijkt. Sluit ik het niet uit dat dit schattige beestje bestaat. Hoewel het ook een leuk staaltje photoshop kan zijn...

Tot vandaag had ik ook nog nooit van de Japanse Reuzenkrab gehoord. Laat staan dat het beest een schofthoogte van ruim 1 meter en een spanwijdte van 4 meter heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens in een programma allemaal van dat soort beesten voorbij zien komen. Degenen waarvan ik dacht dat ze echt niet konden bestaan, bleken wel echt te zijn! Ik zou dus zeggen: Geen idee! Het kan zomaar... Misschien nog eens goed nadenken welk programma dat was...