Bestaat dit beest echt?

is dit een bestaand wezen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, de bek lijkt mij iets te veel op die van een nijlpaard. Fotosjop!

Leuk geshopt! maar niks echts aan...

Een Pijlknaardrab digitalis heet dat beest, heeeel zeldzaam, groeit veel in fotoshops.

Nee. misschien over 1000000 jaar?

kweet nie, maar het is misschien familie van het vliegend hert.

Als jij wilt dat hij bestaat en je gelooft er echt in, dan weet je maar nooit ;-). Er is toch zeker een foto van ? Volgens mij is het de Brachyura Hippopotamia Photoshoppus.

Als je na gaat dat er bijna 6800 verschillende krabben bestaan, waarvan slechts een handjevol op elkaar lijkt. Sluit ik het niet uit dat dit schattige beestje bestaat. Hoewel het ook een leuk staaltje photoshop kan zijn... Tot vandaag had ik ook nog nooit van de Japanse Reuzenkrab gehoord. Laat staan dat het beest een schofthoogte van ruim 1 meter en een spanwijdte van 4 meter heeft...

Ik heb eens in een programma allemaal van dat soort beesten voorbij zien komen. Degenen waarvan ik dacht dat ze echt niet konden bestaan, bleken wel echt te zijn! Ik zou dus zeggen: Geen idee! Het kan zomaar... Misschien nog eens goed nadenken welk programma dat was...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100