Hoe kun je een conclusie trekken uit bepaalde geschatte gegevens?

We hebben een proef gedaan met 1 groot blik gevuld met zand van 200 gram. Hiermee moesten we de gewichten schatten van de andere blikjes. De resultaten kloppen dus niet, maar welke conclusie kun je hier uit trekken? Kan iemand mij daar mee helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Dat het moeilijk is om een inschatting te maken van gewichten, met behulp van een blik gevuld met zand van 200 gram.