jeugddetentie

ik moet een poster maken voor de stelling: vanaf je 14e geen jeugddetentie meer.
ik moet dan denken als een socialist, dus daarom ben ik tegen de stelling.
maar wat kan ik tekenen (en schrijven) om te laten zien dat ik echt tegen die stelling bent (als je als een socialist zou denken).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Beeld een jeudige af, tussen grote zware criminelen. De jongere kijkt onschuldig en beteuterd. De volwassenen zijn juist heel stoer. Op die manier laat je zien, dat een jongere niet op zijn plaats is tussen volwassenen. dat hij daar niet beter van wordt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt, ik heb meteen een beeld van wat je bedoelt ;)