Hoe kan je je registreren op www.wisfaq.nl ? als je dus voor het eerst komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

BijWisfaq.nl zoeken ze naar docenten wiskunde, wiskundigen, studenten lerarenopleiding en andere deskundigen op het gebied van wiskunde en/of wiskundeonderwijs die het interessant of nuttig vinden om ook zo nu en dan vragen te beantwoorden.

Als je je wilt aanmelden kan dat via een formulier op hun site, behalve je NAW-gegevens willen ze ook weten welke functie je bekleed of welke opleiding je hebt genoten.

Via de volgende link kom je bij het aanmeldscherm:
http://www.wisfaq.nl/inschrijven.asp