Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verkopen diefen gestolen spullen en hoe zou ik het terug kunnen vinden ?

Er is zaterdag bij mij ingebroken en ze hebben een trouwring een Xbox 360 een laptop een fiets en id kaarten gestolen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn diefen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hele gemene dieven :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oooh !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Via Marktplaats bijvoorbeeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Websites als marktplaats,eBay etc voor je Xbox is het moeilijk maar trouwring is unieker dus meer kans en veel spullen worden via via verkocht of naar het buitenland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit doen ze inderdaad door heling. Ze kunnen het houden, verkopen in een loods, verkopen op straat etc. Je kan hiervoor naar de politie gaan, alhoewel ik niet verwacht dat die er iets aan zullen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De trouwring malen ze losse centen van bij een juwelier,de id kaarten zullen ze mss voor vervalsing gaan gebruiken want veel meer kun je er niet mee en de rest zal idd via marktplaats en dergelijke verkocht worden,hou dus die sites goed in de gaten al ben ik bang dat het heel lastig gaat worden...

Je bent alst goed is verzekerd voor dit soort dingen maar dingen zoals een trouwring heeft emotionele waarde dus er is niets wat dat kan vergoeden helaas :-(

Succes !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding