Hoe verkopen diefen gestolen spullen en hoe zou ik het terug kunnen vinden ?

Er is zaterdag bij mij ingebroken en ze hebben een trouwring een Xbox 360 een laptop een fiets en id kaarten gestolen

Weet jij het antwoord?

/2500

Via Marktplaats bijvoorbeeld

Websites als marktplaats,eBay etc voor je Xbox is het moeilijk maar trouwring is unieker dus meer kans en veel spullen worden via via verkocht of naar het buitenland

Dit doen ze inderdaad door heling. Ze kunnen het houden, verkopen in een loods, verkopen op straat etc. Je kan hiervoor naar de politie gaan, alhoewel ik niet verwacht dat die er iets aan zullen doen.

De trouwring malen ze losse centen van bij een juwelier,de id kaarten zullen ze mss voor vervalsing gaan gebruiken want veel meer kun je er niet mee en de rest zal idd via marktplaats en dergelijke verkocht worden,hou dus die sites goed in de gaten al ben ik bang dat het heel lastig gaat worden... Je bent alst goed is verzekerd voor dit soort dingen maar dingen zoals een trouwring heeft emotionele waarde dus er is niets wat dat kan vergoeden helaas :-( Succes !!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100