(hoe) Kan ik reviews schrijven voor geld?

Ik wil graag reviews schrijven over mobiele telefoons (het liefst smartphones) voor geld.
Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik ben 16 jaar en zit op Vwo 4.

Je leest wel eens reviews over smartphones waarbij een persoon een telefoon een weekje mocht uitproberen om er vervolgens een review over te schrijven. Is dat mogelijk in mijn geval?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
itsme
13 jaar geleden
reviews die voor geld zijn geschreven zijn niets waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet als je ze voor een bepaalde producent maakt. Maar ik zoek een onafhankelijke site over verschillende merken

Antwoorden (1)

Je zou mischien contact kunnen opnemen met een winkel schrijf eerst zelf een goeie review en stuur hem op