Hoe weet je of je er nog hoop is bij je ex?

Na 4,5 jaar heeft mijn ex het uitgemaakt, eerst een break, waarin ik hem niet genoeg rust heb gegeven en waarna hij gek van me werd.. ik heb spijt van alles waarom het in mijn ogen fout is gegaan (vreemdgaan etc. is NIET aan de orde) nu zei hij eerst dat hij het kwam afsluiten, vervolgens dat hij ervan baalde dat ik niet zwanger was... op het moment dat ik zei dat hij maar een jaar alles moest doen wat god verboden had en dan weer bij me terug moest komen ging hij semi serieus in en daar wilde hij wel een 'deal van maken"... vervolgens hebben we sex (wat meer zo was van nou ok..) .. Wil hij de sleutels terug geven van mijn appartement en ik zeg 3 woorden en hij houd ze aan zijn bos... nu al ruim een week geen contact gehad.. Wat moet ik hiermee.. hem rust geven? Of sleutels terug eisen en het volledig laten gaan?(wat ik overduidelijk niet wil)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Antwoorden (4)

Soms zijn de dingen die je niet wil, wel het beste voor je.

Als je hem zo de kans geeft om weer jouw leven binnen te banjeren, komt hij er nooit achter of hij je nou echt terug wil of niet. Zo ben je wel heel makkelijk beschikbaar. Hij maakt het uit, maar als het hem zo uit komt, of omdat hij je zo zielig vindt, kan er nog wel een potje gesekst worden. Zo'n relatie wil je toch niet? En wat heeft jouw wel of niet zwanger zijn met jullie relatie te maken? Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

Dus sleutels terug vragen en een ander slot op de deur zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit antwoord ook namens mij....+
Ik zou in deze situatie hoe moeilijk het ook is , hem laten gaan omdat hij absoluut niet serieus denkt over een toekomst met je en na 4,5 jaar mag je daar toch wel iets van verwachten , niet dat hij je ten huwlijk moet vragen of iets maar gewoon wat meer plannen voor de toekomst , hij verheugd zich op het feit dat jij hem een jaar een vrijbrief geeft en denk jij dat hij na dat jaar anders tegen je aankijkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat de sleutels maar zitten. Zet er een nieuwe slot op en begin met een schone bladzijde. Soms is het beter voor jezelf om iemand uit je leven te zetten ookal gaat het erg pijn doen.
Zo denkt hij dat ie elk moment weer terug kan komen en zet jouw leven op zijn kop. İedere keer weer.
Denk goed na! Je komt er wel uit.
Success!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet wat ze zeggen: nooit teruggaan naar je ex. Dan ontstaan er na een tijdje dezelfde problemen, en dezelfde verwijten worden er gemaakt naar elkaar..