Help me !!! Al de toetsjes van m'n bb doen het niet meer !! Ik hen het in de computer doen al geprobeerd maar dt werkte niet !! Wat kan ik doen ??

Ik heb snel hulp noddig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

uit zetten en weer aan zetten misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een Battery Pull. Laat je telefoon in dit geval gewoon aanstaan en trek dan even je batterij eruit en doe hem er weer in. Hij reset zichzelf dan en de kans is groot dat alles dan weer werkt.