Zou het niet overzichtelijker zijn,als de pagina met vragen 20 vragen zou tonen inplaats van de nu gebruikelijke 10 vragen?

Voorafgaande pagina's worden wellicht minder bekeken.

Zie de vraag betreffende categorieen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nog beter zou het zijn wanneer je het zelf kan aangeven als een voorkeur via "instellingen".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt me inderdaad een stuk overzichtelijker: maar misschien wel oppassen dat het niet te rommelig wordt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede vraag.

Alleen is dan 25 niet gerbuikerlijker? Alleen betwijfel ik of het dan nog wel efficient is aangezien er veel meer vragen staan en minder overzicht is.

Als ze gewoon een makkelijk doorklik systeem maken zodat je in een keer boven aan de pagina door kan klikken en ook meerdere pagina's dan is het volgens mij niet nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuk idee maar naast die vragen, links en rechts is er dan helemaal geen opvulling. Misschien moeten we daar eens iets voor bedenken.