Mijn vriend en ik dragen geen sieraden, maar willen wel een symbool voor ons trouwen, iets anders dan sieraden, wie heeft er ideeën?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een mooi beeldje van een (vrijend?) paartje?

Een (verborgen) tatoeage.

Ik heb het in de huishousbeurs gezien een ketting of Ierst anders (oorbel,ring, ketting, beeldje) met jullie vinger afdrukken er in. Kan zo gauw niet op de site van hun komen maar als je er in geïnteresseerd bent kan ik het je alsnog melden. Veel plezier met elkaar.

Mijn man en ik hebben onze 'ringen' laten tattoeren. Dat symbool staat ook op ons naambordje dat bij de deur hangt.

Plant een boom voor jullie samen. Of ga samen een mooi kunstwerk kopen dat jullie verbondenheid voor elkaar uitdrukt.

mischien, als je dat geen sieraden noemt, een tong,navel, enz piercing.

Ga naar een bijzondere plek.. laat jullie daar mooi na schilderen etc.. en hangt dat op op een mooi plekje in huis.. ?

beeldje de kus van Rodin. http://www.google.nl/search?q=de+kus+van+rodin&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&rlz=1I7SNYK_nl&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=57WoTemwDIKAOtDE6d4J&ved=0CC8QsAQ&biw=982&bih=486 Heb ik zelf ooit gekocht in en schilderijenzaak waar je ook beeldjes kon kopen.

gewoon een klein ding wat je bijvoorbeeld aan je sleutel hanger kunt hangen. net zoals je een gelukspoppetje meeneemt. maar dan is dit wat anders.

Het ligt er puur aan wat je zoekt. Zoek je iets wat je altijd bij je draagt, of meer iets dat bijvoorbeeld thuis staat. Een gelukspoppetje, schilderij of tatoeage zouden goeie opties kunnen zijn.

een shirt met jullie foto

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100