Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriend en ik dragen geen sieraden, maar willen wel een symbool voor ons trouwen, iets anders dan sieraden, wie heeft er ideeën?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Een mooi beeldje van een (vrijend?) paartje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hebben mijn man en ik gedaan. Zo'n beeld. We houden beide niet van sieraden. Veel leuke en positieve reactie's.
Een (verborgen) tatoeage.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het in de huishousbeurs gezien een ketting of Ierst anders (oorbel,ring, ketting, beeldje) met jullie vinger afdrukken er in. Kan zo gauw niet op de site van hun komen maar als je er in geïnteresseerd bent kan ik het je alsnog melden. Veel plezier met elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rutge
13 jaar geleden
Ze zegt 'geen sieraden'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar toch is het als waardevol aangevinkt
Mijn man en ik hebben onze 'ringen' laten tattoeren.
Dat symbool staat ook op ons naambordje dat bij de deur hangt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plant een boom voor jullie samen. Of ga samen een mooi kunstwerk kopen dat jullie verbondenheid voor elkaar uitdrukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook een leuk idee! Dat van die boom. Maar je moet dan wel een tuin hebben en nooit meer verhuizen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boom kan mee verhuizen :)
mischien, als je dat geen sieraden noemt, een tong,navel, enz piercing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een bijzondere plek.. laat jullie daar mooi na schilderen etc.. en hangt dat op op een mooi plekje in huis..
?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beeldje de kus van Rodin.

http://www.google.nl/search?q=de+kus+van+rodin&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&rlz=1I7SNYK_nl&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=57WoTemwDIKAOtDE6d4J&ved=0CC8QsAQ&biw=982&bih=486

Heb ik zelf ooit gekocht in en schilderijenzaak waar je ook beeldjes kon kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een klein ding wat je bijvoorbeeld aan je sleutel hanger kunt hangen. net zoals je een gelukspoppetje meeneemt. maar dan is dit wat anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er puur aan wat je zoekt. Zoek je iets wat je altijd bij je draagt, of meer iets dat bijvoorbeeld thuis staat. Een gelukspoppetje, schilderij of tatoeage zouden goeie opties kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een shirt met jullie foto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding