Mijn vriend en ik dragen geen sieraden, maar willen wel een symbool voor ons trouwen, iets anders dan sieraden, wie heeft er ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (11)

Een mooi beeldje van een (vrijend?) paartje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hebben mijn man en ik gedaan. Zo'n beeld. We houden beide niet van sieraden. Veel leuke en positieve reactie's.
Een (verborgen) tatoeage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het in de huishousbeurs gezien een ketting of Ierst anders (oorbel,ring, ketting, beeldje) met jullie vinger afdrukken er in. Kan zo gauw niet op de site van hun komen maar als je er in geïnteresseerd bent kan ik het je alsnog melden. Veel plezier met elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rutge
13 jaar geleden
Ze zegt 'geen sieraden'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar toch is het als waardevol aangevinkt
Mijn man en ik hebben onze 'ringen' laten tattoeren.
Dat symbool staat ook op ons naambordje dat bij de deur hangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plant een boom voor jullie samen. Of ga samen een mooi kunstwerk kopen dat jullie verbondenheid voor elkaar uitdrukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook een leuk idee! Dat van die boom. Maar je moet dan wel een tuin hebben en nooit meer verhuizen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boom kan mee verhuizen :)
mischien, als je dat geen sieraden noemt, een tong,navel, enz piercing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een bijzondere plek.. laat jullie daar mooi na schilderen etc.. en hangt dat op op een mooi plekje in huis..
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beeldje de kus van Rodin.

http://www.google.nl/search?q=de+kus+van+rodin&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&rlz=1I7SNYK_nl&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=57WoTemwDIKAOtDE6d4J&ved=0CC8QsAQ&biw=982&bih=486

Heb ik zelf ooit gekocht in en schilderijenzaak waar je ook beeldjes kon kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een klein ding wat je bijvoorbeeld aan je sleutel hanger kunt hangen. net zoals je een gelukspoppetje meeneemt. maar dan is dit wat anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er puur aan wat je zoekt. Zoek je iets wat je altijd bij je draagt, of meer iets dat bijvoorbeeld thuis staat. Een gelukspoppetje, schilderij of tatoeage zouden goeie opties kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een shirt met jullie foto