Voor welke vakken zou je een profielwerkstuk kunnen maken over seriemoordenaars?

Voor school moet ik een profielwerkstuk maken, en mijn interesse ligt bij moord & misdaad, dus dacht ik; laat ik het over seriemoordenaars doen!
Nu heb ik een C&M-pakket met daarin: Nederlands, Geschiedenis, Informatica, Aardrijkskunde en Engels.

Voor welk vak zou ik dit onderwerp het beste kunnen doen? Ideeën, tips, suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5K

Antwoorden (2)

voor nederland alleen seriemoordenaars,, zijn er weinig voor een redelijk werkstuk.
voor engels is Jack the Ripper een leuke. maar dat is eentonig.
informatica, denk ik in-enen aan het demonsteren ervan,,
aardrijkskunde,, landen vermoord?

mijn beste gok gaat uit naar Geschiedenis,
het zijn moorden die al gebeurd zijn,
je kan het over iedere moordenaar hebben,
verschillende technieken.
na-apers van moordenaars,
en het beste,, je kan uit ieder land iets halen,
dus het kan een groot werkstuk worden,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het niet voor maatschappijleer? Of moet het een profielvak zijn? Bij ons mocht het wel namelijk.