Einde van Silent Hill

Kan iemand me het einde uitleggen van de film Silent Hill, ik snap het einde niet ? xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het is een beetje vaag... Maar je komt er wel uit. Als je goed gekeken hebt is er nadat moeder en dochter bij Silent Hill aankomen een kleurverschil (kleuren zijn wat vervaagd) tussen hun realiteit en de realiteit waar vader dan nog in zit. Het zijn ook 2 aparte werelden, want op het einde zijn ze in hetzelfde huis, maar zien ze elkaar niet. Dat betekent dat hoewel moeder en dochter van de vloek ontdaan zijn, ze nog steeds in die wereld zitten, in tegenstelling tot vader.

Naar mijn inzicht zijn ze dood, maar dat is geen feit zoals het bovenstaande...