Bestaat er een soort gps chip die je in je mobiele telefoon kan plaatsen? Zodat bij verlies/diefstal die terug kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bij luxere telefoons als de iPhone zijn er applicaties voor. Deze installeer je op je telefoon en op je computer, en dan kan je zien waar je telefoon ligt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de telefoons waar een GPS module inzit, kun je ze laten opsporen. Ik denk niet dat het mogelijk is om een GPS module in een ander toestel te installeren. Telefoons worden zo compact mogelijk ontworpen, er is dus geen plaats voor. En aan de buitenkant is uiteraard onmogelijk omdat de dief makkelijk de module kan verwijderen.