hoe stop je stress

mijn vriendinnen hebben veel problemen en 1een spreekt af via internet maar ik vertrouw die jonge niet
me andere vriendin probeert weg te lopen als ze bij haar moeder is( ze woont bij haar vader)
ik ben bang dat ik straks nog wat verkeerd doe of zeg
ik stress als door dat mijn vriendin ineens toen ze met een vreemde afsprak niet wou zeggen waar ze was.
heb dus best vaak stress

ik word er gek van
maar hoe stop ik het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

het zijn dus je vriendinnen die niet zo slim bezig zijn. Laat ze weten wat jij er van vind en dat je er zult zijn als ze je nodig hebben, maar probeer er verder niet veel aandacht aan te besteden.
Het is hun probleem, ze moeten het zelf oplossen, als jij erover gaat stressen helpt niks. Je kunt beter je energie ergens anders insteken.