Hoe kom jij een stevige windjesdag door?

ik meen het serieus, je heb wel is van die dagen dat alle gassen eruit moeten gemiddelt zo 2 per 15 minuten in een stank waar niemand blij van word.
hoe doe jij dat.
geef je toe dat jij die stinkert bent.. of ga je niet weg.

wij noemde het thuis scheetjesdag dus ik bedoel. hoe overleef jij scheetjesdag

Toegevoegd na 9 minuten:
hahahahahaha ga helemaal stuk hier. ik zal het uitleggen.
gisteren zat ik in de bios voor hp premiere. mijn broertje naast me die had scheetjesdag, en flink ook. ongeveer 2 keer per 15 minuten rook je de vlaag voorbij komen die volgens mij tot achterin te ruiken viel. ik zou dan de deur niet uit zijn gegaan, hij vond van wel, daarom wil ik weten hoe jullie scheetjesdag verloopt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
AWM
14 jaar geleden
Baily, Baily! Heel Nederland doet moeilijk over de privacy van zijn medische dossier, maar de jouwe zit zo ongeveer publiekelijk op deze website. LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 per 15 minuten? Zoiets noemen we een slow day.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie bewerking
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh enne het is bailey ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha ha, hier had ik echt nooit van gehoord. lol (althans, niet als je zelf het slachtoffer bent). +1
AWM
14 jaar geleden
Sorry! Ik maak dus ook spelvauten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nein een naamsfout is een foute aanname. als iemand van hier mij mailt word altijd baily gezegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@som waar heb je nog nooit precies van gehoort...
scheetjes dag opzich?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@som again
+1 waar dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt ie bailey, dat is waar ook :o). Ik had nog nooit van scheetjesdag gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kennelijk had Keith Haring er wel van gehoord ;o)

Het beste antwoord

Lekker in de buitenlucht gaan staan en laat gaan die hap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Met veel onderbroeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een keertje extra naar de WC gaan, dan is 't zo over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij zei dat ie niet moest of kon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij was gewoon te lui om er heen te lopen :)
Ik heb er zelf niet zo heel veel ervaring mee (gelukkig), maar ik vraag me af of het ook niet zaken zijn die:

1. Met dieet te maken hebben
2. Met een darmafwijking / ziekte te maken hebben
3. Aangeleerd zijn

Als je je bij punt 3 nooit wat aantrekt van een ander, dan kan het gemakkelijk een ingesleten gewoonte zijn. Je kunt leren je sluitspier dicht te houden en als je het vaak doet, dit soort gedrag misschien af te leren. Het lijkt me net zoiets als je plas ophouden en bij nood even naar de wc gaan. Als je zomaar winden laat heeft dat iets ongeremds en laat je het ook makkelijker.

Met alle respect naar je broer; ik weet natuurlijk niet wat de reden is waarom hij dat doet. Uit je antwoord lijkt het dat hij er niet mee zit. Ik zou het voor mijzelf proberen op te houden, dat wil zeggen dat ik het voor mijzelf 'wel genant zou vinden. Als ik de hele dag door zou gaan, zou ik dat ook met een arts gaan bespreken. Dan moet er toch wel iets aan de hand zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet hoe het komt, maar ik heb er op 't moment 'last' van. Hoe ik de dag doorkom? Gewoon laten komen, ze inhouden is niet goed voor de darmen. En het op het werk proberen zachtjes te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha ik werk met kinderen. Heel handig als ik er last van heb. Gewoon de kinderen de schuld geven :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon binnen houden en om het uur even uitgebreid naar het toilet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stil op je stoel blijven zitten. En af en toe even een rondje lopen. Bij bewegen komen ze vaak wel los.
Als je altijd snel eet komt het meer voor dan gemiddeld.
Het drinken van munt thee kan helpen om de stank minder te maken. Moet je dan natuurlijk wel lekker vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou dan naar de dokter ( huisarts ) gaan en informatie opvragen, maar om de 15 minuten is inderdaad niet normaal dat kan ik je wel zeggen?!