Moet ik op mijn website vermelden dat ik nog maar 14 (bijna 15) jaar oud ben?

Ik ben erg goed in grafisch ontwerpen en ik heb dus een website ontworpen waar ik logo's wil gaan ontwerpen voor bedrijven etc. Maar ik ben nog maar 14 (bina 15 jaar), moet ik dat op de website vermeldden zodat mensen niet voor een verrassing komen te staan als ze mij bijvoorbeeld bellen, en schikt het mensen niet af. Denken ze niet: Hij is heel jong dus het is vast niet goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je website?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja vroeg ik me ook al af haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de website is nog niet af

Antwoorden (6)

zeg het pas als ze het logo gezien hebben dan weten ze dat je jong talent hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je leeftijd is geen indicatie over hoe goed je bent, wel over de stabiliteit van de samenwerking of toekomst. Ik zou het er niet bij zetten, maar bij evt opdrachten wel aangeven dat, gezien je leeftijd, je er niet full-time mee bezig bent, en het slechts een bijbaantje of hobby werk is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je klanten op de website al kunnen zien wat voor werk je levert, als het goed is. Ik denk dat het wel goed is om een stukje over jezelf te schrijven en daarin wel zetten wat je leeftijd is. Anders is het inderdaad een beetje raar als en klant van een kantoor jou belt, dan zal hij waarschijnlijk vragen, mag ik (jou naam) aan de telefoon, ja meneer daar spreekt u mee. Dan zou ik idd wel zoiets hebben van.... Jup.... Als je je kwaliteit en professionaliteit op je website al goed duidelijk naar voren brengt is het juist ook profesioneel om je leeftijs erbij te zetten en dus eerlijk te zijn!! Heel veel succes!!! En wat is je website??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je een 'over mij' pagina maken waarop je uitlegt wie je bent, wat je doet en waarom je het doet, dat is ook handig voor potentiële opdrachtgevers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ergens in de inleiding neerzetten dat je een scholier bent, en daarom tegen een zeer laag tarief werkt. Je opdrachtgevers weten dat ook dat je ook anderen dingen te doen hebt. Een scholier kan ook 18 jaar zijn.

Zelf doe ik al een tijdje aan het ontwikkelen van webapplicaties (ik ben op mijn 15e begonnen), en ik heb daar nooit echt problemen mee gehad, zelf verdien je heel veel geld (in vergelijking tot een krantenwijk), en je werkgever is heel voordelig uit (daar tegenover staat, dan het kan zijn dat hij iets langer moet wachten, maar dat weet hij).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat op je website zien wat voor logo (etc.) als ontworpen heb als ze zien hoe goed je bent maakt de leeftijd vast niet uit ;)
succes met je website