wat is een goede tijd voor een kind van 10 om naar bed te gaan?

mijn kind is bijna 10 en nou is mijn vraag wat is de goede tijd om naar bed te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Half negen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tussn 8 en half 9. dat ik ook met mijn kind. succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
half negen - kwart voor negen
13 jaar geleden
Vaak half 9 dan hebben ze de slaap die ze nodig hadden en ze moeten natuurlijk ook groeien dus dat kost veel energie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8 uur is prima, kinderen hebben veel slaap nodig, naarmate het kind ouder wordt kun je het steeds later maken.