Waarom is alles zo duur in een tankstation?

Het lijken wel prijsafspraken tussen alle tankstations?
Het gaat ook niet om een paar cent, een zak chips of een zak drop bijvoorbeeld is al snel dubbel zo duur als in de supermarkt?
Ik kan mij niet voorstellen dat de bevoorrading duurder is aangezien ze vaak zelfs makkelijker te bereiken zijn dan een supermarkt in een centrum..

Kan het zijn omdat iedereen het gewend is dat daarom iedereen het maar pikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.7K

Het beste antwoord

Tis wat er de gek ervoor geeft. Ze draaien op inpuls en gemaksaankopen. Moet je toch tanken en je hebt ergens trek in, dan neem je het meteen mee. Want nog ff langs de supermarkt gaan daar hebben ze geen zin meer in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het komt omdat de olie op raakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze weten dat mensen bijna altijd wel wat kopen als ze tanken , en daar maken ze misbruik van denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze gaan eerst gewoon om te tanken maar als ze er zijn bedenken ze vaak dat ze nog iets nodig hebben, ze kijken eens rond in het tankstasion of ze hetgene dat ze nodig hebben daar hebben nu ze daar dan toch zijn, maar tijdens ze dat zoeken zien ze soms eens iets staan dat ze lekker vinden of nog iets dat ze nodig hebben, je weet wel. en omdat de mensen van het tankstasion dat weten maken ze er misbruik van om dan alles 2x zo duur te verkopen.

Toegevoegd na 55 seconden:
tankstation*