Hoe haal ik de 3000 bezoekers in de maand!?

Hallo, ik moet om bij m4n aan te melden een domein. Naam hebben dus .nl maar ik moet ook minimaal 3000 bezoekers per maand krijgen:
Die .nl site heb ik zo maar hoe haal ik die 3000 bezoekers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Promoot je website goed, op Hyves, op Facebook, op twitter, op sites waar jou site ook over gaat
Succes;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg ervoor dat je website op orde is en aantrekkelijk voor je klanten. Overzicht is erg belangrijk. De klant moet eigenlijk direct kunnen zien waar hij naar toe moet om te kunnen bestellen. Het is jammer als ze weggaan omdat ze niet weten waar ze hun bestelling kunnen plaatsen en het dus maar ergens anders doen.

Doe onderzoek naar jouw klanten. Waar zou je zelf gaan kijken als je naar een bepaald product/dienst op zoek bent? Benader deze websites of ze interesse hebben.

Zijn er al websites die naar jouw website linken, dan kun je hun natuurlijk uitleggen dat je begonnen bent met een affiliateprogramma. Dan kunnen ze er voortaan ook wat aan verdienen als er een verkoop volgt. Daar zullen ze vast geen bezwaar tegen hebben.

Maak op je eigen website ook duidelijk dat je een affiliateprogramma hebt en wat de voordelen zijn voor mensen als ze affiliate worden bij jou!

Zorg voor een goede vergoeding. Deze mensen maken tenslotte reclame voor je en zonder hen had je die verkoop niet gehad! Het moet aantrekkelijk zijn om affiliate te worden. Je kunt kijken wat je concurrenten bieden en daarop je eigen bod baseren. Zorg er wel voor dat het in balans is tot het verkochte product.

Succes!

Lees hieronder voor meer tips:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga Flyeren met een pakkende text vooral bij flats want dat gaat supersnel ook moet je naar la je vrienden berichten sturen op sociale netwerken en als je mensen tegenkomt die je kent moet je het ook vertellen dan gaat het wel snel
In iedergeval succes ermee