Waarom kan er geen Whatsapp op mijn iPod touch?

Ik heb hem al wel in de Store gekocht en heel vaak geprobeerd op m'n iPod gezet maar het lukt niet :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Klopt, deze kan ook niet op de iPod touch, echter alleen voor iPhone, Blackberry etc.! Jammer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd bij mij deed ie het ook gewoon op de iTouch. Weet alleen niet meer hoe.
Omdat het verbonden wordt met je mobiele nummer.Maar die heb jij niet! Jammer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt omdat wats app een telefoonnummer moet hebben om op te werken, je account is je telefoonnummer. En een ipod heeft die niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat hij niet tussen je Apps of gebeurd echt niks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel een iPod touch, en mijn WhatsApp doet het wel gewoon hoor! Misschien kun je bellen met een service nummer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds de nieuwe upsate van whatsapp hebben meerdere mensen problemen met de app. Via installous (cydia) is het wel mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn whatsapp doet het wel, maar je moet ff kijken waar je hem gekocht hebt en het vragen (of service nummer is makkelijker)

succes ;)