Voor welk merk van parfum krijg je van wildvreemde complimentjes als je die op hebt ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb je even? Flowerbomb van V&R Maar ook Narciso Rodriguez... Maar Madame van JP Gaultier krijg ik ook veel complimentjes over, en over Eau de Star van Thierry Mugler....

hihi kom je wat aandacht te kort haha ;-) mijn broertje draagt iets van burberry, wild vreemde mensen in bioscoopen supermarkten nemen de tijd om stil te staan en letterlijk aan hem te ruiken haha.

Ze komen vaak even snuffelen als ik Gloria van der Bilt of Maroussia op heb :)

FlowerBomb...............

Mijn Sun van Jill Sanders ontlokt dit soort complimentjes vaak!

Ik gebruik al jáááááren hetzelfde luchtje - als ik wat moderners opheb, zeggen vrienden vaak, dat ik naar een wc-verfrisser ruik. Dus ik blijf bij "First"van Cleef en Arpels - en blijf dit ook trouw vertellen aan wildvreemde "snuffelaars".

Love & Luck van Ed Hardy, subtiel geurtje, maar succes verzekerd ;-)

la perle van..geen idee

Moschino is errug lekker en ook vindt mijn man obsession van Calvin Klein erg lekker ruiken Toegevoegd na 54 seconden: Al is hij natuurlijk geen wildvreemde hihi!

Angel van Thierry Mugler.

Ik ben dol op Chanel-coco mademoiselle en mijn mannetje heeft chanel - allure. Echt frisse geuren, we zijn dan ook wild, op deze geurtjes. En onze wc heeft abi pur -de groene, he-le-maal frissig :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100