Heb je even?
Flowerbomb van V&R
Maar ook Narciso Rodriguez... Maar Madame van JP Gaultier krijg ik ook veel complimentjes over, en over Eau de Star van Thierry Mugler....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
Leuk dat je er een foto bij stak

Andere antwoorden (10)

hihi kom je wat aandacht te kort haha ;-)
mijn broertje draagt iets van burberry, wild vreemde mensen in bioscoopen supermarkten nemen de tijd om stil te staan en letterlijk aan hem te ruiken haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
hi hi denk het niet maar ik ben nogal perfectionistisch ingesteld en wil graag het "beste" :-)
Mannenparfum ga ik wel niet aandoen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je ruikt dus niet dat het een mannen parfum is. :)
en ik weet niet eens zeker of dat zo is. mijn broertje is nogal een vrouwlijke homo en heb geen idee ... ;-)
Ze komen vaak even snuffelen als ik Gloria van der Bilt of Maroussia op heb :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van der Bilt is ook mijn geurtje. Maroussia vind ik te bloemig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van der Bilt is ook mijn absolute favoriet en van veel anderen ook, blijkt vaak. Maroussia geeft vaak een 'zon, zee en strandgevoel', maar overheerst meer inderdaad.
FlowerBomb...............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaah, ik wilde die net plaatsen, altijd complimentjes over als ik deze op heb!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1!
Mijn Sun van Jill Sanders ontlokt dit soort complimentjes vaak!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al jáááááren hetzelfde luchtje - als ik wat moderners opheb, zeggen vrienden vaak, dat ik naar een wc-verfrisser ruik. Dus ik blijf bij "First"van Cleef en Arpels - en blijf dit ook trouw vertellen aan wildvreemde "snuffelaars".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Love & Luck van Ed Hardy, subtiel geurtje, maar succes verzekerd ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
la perle van..geen idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moschino is errug lekker en ook vindt mijn man obsession van Calvin Klein erg lekker ruiken

Toegevoegd na 54 seconden:
Al is hij natuurlijk geen wildvreemde hihi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Angel van Thierry Mugler.
14 jaar geleden
Ik ben dol op Chanel-coco mademoiselle en mijn mannetje heeft chanel - allure. Echt frisse geuren, we zijn dan ook wild, op deze geurtjes.
En onze wc heeft abi pur -de groene, he-le-maal frissig :)