Heb je even?
Flowerbomb van V&R
Maar ook Narciso Rodriguez... Maar Madame van JP Gaultier krijg ik ook veel complimentjes over, en over Eau de Star van Thierry Mugler....
hihi kom je wat aandacht te kort haha ;-)
mijn broertje draagt iets van burberry, wild vreemde mensen in bioscoopen supermarkten nemen de tijd om stil te staan en letterlijk aan hem te ruiken haha.
je ruikt dus niet dat het een mannen parfum is. :) en ik weet niet eens zeker of dat zo is. mijn broertje is nogal een vrouwlijke homo en heb geen idee ...
;-)
Van der Bilt is ook mijn geurtje. Maroussia vind ik te bloemig.
15 juli 2009 11:40
Van der Bilt is ook mijn absolute favoriet en van veel anderen ook, blijkt vaak.
Maroussia geeft vaak een 'zon, zee en strandgevoel', maar overheerst meer inderdaad.
Ik gebruik al jáááááren hetzelfde luchtje - als ik wat moderners opheb, zeggen vrienden vaak, dat ik naar een wc-verfrisser ruik. Dus ik blijf bij "First"van Cleef en Arpels - en blijf dit ook trouw vertellen aan wildvreemde "snuffelaars".
Moschino is errug lekker en ook vindt mijn man obsession van Calvin Klein erg lekker ruiken
Toegevoegd na 54 seconden:
Al is hij natuurlijk geen wildvreemde hihi!
Ik ben dol op Chanel-coco mademoiselle en mijn mannetje heeft chanel - allure. Echt frisse geuren, we zijn dan ook wild, op deze geurtjes.
En onze wc heeft abi pur -de groene, he-le-maal frissig :)